.

איך לשמור על איזון הסוכר בפסח 2019?

בפסח הזה ערכי הסוכר שלך נשארים תקינים!

רוצה לשמור על ערכי הסוכר מאוזנים גם בפסח?

הגעת למקום הנכון!

אחת התקופות הכי מאתגרות מבחינה תזונתית היא פסח.

ריבוי הארוחות, המזונות השונים והיציאה מהשגרה כולם מתאספים יחד וגורמים לנו לאבד את איזון הסוכר שעבדנו כה קשה על מנת להשיגו.

בדיוק לטובת כך, קיבצתי עבורכם מידע שיעזור לכם לעבור את פסח בשלום.

במדריך זה תוכלו למצוא

פירוט כמות פחמימות במזונות כשרים לפסח

טיפים בנושא התנהלות נכונה בפסח עם סוכרת

רשימת מזונות דלי פחמימה כשרים לפסח

מתכונים דלי פחמימה 

הי,

שמי בתיה אלימלך

אני דיאטנית קלינית העוסקת בטיפול התזונתי בסוכרת וסוכרת הריון, בוגרת תואר ראשון במדעי התזונה  ותואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת תל אביב.

אני יועצת התזונה של האגודה הישראלית לסוכרת, מנהלת קהילת סוכרת מסוג 2 באתר כמוני, מקימה ומנהלת מערך הקבוצות לירידה במשקל במחוז המרכז ודיאטנית מכון סוכרת ומרפאת הריון בסיכון גבוה בקופת חולים מכבי לשעבר.

במדריך זה הושקעה מחשבה רבה תוך כוונה לסייע לכם להגיע לאיזון אופטימאלי של ערכי הסוכר במהלך חג הפסח.

המדריך מתבסס על ידע מקצועי מעודכן בנושא הטיפול התזונתי בסוכרת ונסיון של עשור בטיפול באלפי סוכרתיים.

אני מאמינה שלאחר קריאת המדריך תוכלו כבר להתחיל וליישם את עקרונות התזונה הנכונה בסוכרת ולשמור על איזון הסוכר בפסח.

 בהצלחה!

עקבו אחרי ברשתות החברתיות:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.